Reklamace a vrácení zboží

Jak na reklamace?

  1.  Vyplňte celý reklamační protokol, nezapomeňte na číslo faktury, důvod reklamace, kontaktní údaje, ...
  2.  Zabalené zboží s reklamačním protokolem zašlete na náš sklad, nebo doneste osobně do sídla firmy.
  3.  Na zboží se podívají naši odborníci, do 30 dnů od nás dostanete vyrozumění. 
  4.  Při uznání reklamace se budeme řídit Vaším požadovaným řešením (výměna za nové zboží, …).

Reklamační protokol si můžete stáhnout zde5942736241540882609-128

Adresa pro podání osobní reklamace

RÖSLER Praha, spol. s r.o.
K Horkám 19/21
102 00 Praha 10

Adresa pro zaslání reklamace poštou

Sklad Rösler Praha spol. s r.o. 
ulice K Říčanům, areál bývalého JZD
103 00 Praha-Kolovraty

 

Často kladené otázky

Jaké doklady musím při reklamaci předložit?
Abychom Vám vše ulehčili, připravili jsme pro Vás reklamační protokol, který najdete ke stažení výše.  Stačí ho jen vyplnit a doručit společně se zbožím k nám.

Mohu vyřídit reklamaci osobně?
Ano, reklamaci můžete vyřídit osobně v našem sídle v ulici K Horkám 19/21 v Praze 10. Pokud se rozhodnete poslat reklamaci poštou, zašlete zboží na adresu našeho skladu v Kolovratech. Obě adresy najdete výše.

V jakém časovém období mohu zboží reklamovat?
V prvních 14 dnech můžete vrátit zboží bez udání důvodu. Dále pak platí klasická dvouletá záruční lhůta. U vybraného zboží můžete využít i celoživotní záruky. V tom případě nás neváhejte kontaktovat na telefonním čísle +420 267 188 019.

Co když mi po objednání dorazí nekompletní zásilka?
V těchto případech se na nás obraťte na telefonním čísle +420 267 188 019, nebo nám napište na e-mail: info@rosler.cz. Rádi s Vámi vše vyřešíme individuálně.

Je nutné mít sebou při reklamaci doklad o zaplacení?
Ten nepotřebujete, pokud podrobně vyplníte reklamační protokol včetně čísla faktury/účtenky.

Mohu si při reklamaci vybrat jiný produkt místo vrácení peněz?
Ano, můžete si vybrat jakékoliv zboží. Při vyšší ceně uhradíte jen zbývající částku, při cenně nižší Vám vrátíme příslušnou částku zpět na Váš účet.

Může reklamaci zadat někdo jiný než já?
Ano, reklamaci za Vás může vyřídit třetí osoba. Je však nutné mít vyplněný reklamační protokol – především kvůli číslu faktury a kontaktním údajům.

Potřebuji originální obal od výrobku?
Nepotřebujete.

Mám závadu jen na části produktu (na příslušenství), stačí reklamovat jen tu část, nebo musím reklamovat celé zboží?
V těchto případech se na nás obraťte na telefonním čísle +420 267 188 019, nebo nám napište na e-mail: info@rosler.cz. Rádi s Vámi vše vyřešíme individuálně.